torsdag den 15. februar 2018

Lidt om tid - familietid og ferietid...

Ferietid er en dejlig tid. Tuller synes en uge er alt for lidt og kvitterede med et rungende Ejjjjj og øvvvv da jeg fortalte hende at ferien slutter her lige om lidt og vi på mandag igen skal på arbejde og i skole. 

Vi har haft fine dage her i Sønderjylland mens manden har passet job og hus hjemme. 

Vi kørte herned i tirsdags i skøn solskin. Onsdag tog vi ned til pigernes oldeforældre. Min bedstefar fylder 90 her om nogle måneder og tid med mine bedsteforældre er vigtig. Jeg har brugt umådelig meget tid hos dem og sammen med dem gennem hele min barndom. Og jeg fylder op på den konto her i ferietiden. 

Pigerne har nydt tid med både mig og min mor. Jeg har nydt tid sammen med min mor. Strikketøjet har fulgt mig i ferien og jeg har siddet med benene oppe mange aftener og er godt igang med Ankers trøje my size. Den strikker næsten sig selv og Cottonwool’en er som altid skøn at strikke med. 


I morgen tager vi igen østover og kører hjem. Jeg glæder mig til weekenden og til at bruge de sidste dage af ferien hjemme. Jeg skal ikke noget. Måske pakke en bette kasse ud. Hvis manden altså kører i IKEA for st kæbe skabe og sager til stuen :)

Så ja ferien er lige som den skal være. Der er nemlig tid. Og meget mere behøver jeg sådan set ik. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...