lørdag den 13. januar 2018

Lidt om weekenden - altså denne her...

Så det weekend og lørdagen er godt igang. På vores to så liste er huslige ting. Og klassefødselsdage i 0.b. 

Manden og jeg skal nok på genbrugspladsen ca en million gange med pap fra det IKEA køkken der efterhånden er helt samlet. Nu mangler vi kun bordpladen. 

Jeg skal tømme en stak flyttekasser og køre forbi rødekors med aflagt tøj og gamle legesager. Vi skal komme mere på plads den her weekend. Så sofaen skal op fra kælderen (vi spiste forresten #voresfredagspizza på sofaen i gildesalen foran fjerneren. Og mens poderne og manden så Disney sneg jeg mig op på Yoga måtten og nød ro og stræk - godt for krop og sind. 

Mens manden og jeg knokler er de to mindste trunter til pige fødselsdag i 0.b og Storemusen på legeaftale hos bedsteveninden N. I morgen søndag er der endnu en fødselsdag og næste weekend endnu en. Vi har tømt Nettos knald tilbud og har nu en pose med gaver liggende herhjemme som pigerne bare kan vælge fra når de skal afsted til fødselsdag. Det er en rætti god løsning. Og tippet er hermed givet videre. 

Nå må hellere komme i sving med arbejdet. Over and out herfra. God lørdag :) 

4 kommentarer:

  1. Åh det er nogle gange fedt, at der bliver tid til praktik, mens ungerne er ude af huset. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og at de alle tre var væk satte det man når at ordne meget i perspektiv, og gav mig rigtig meget at tænke over ifht. mit eget ambitionsniveau... Jeg tror jeg skal finde "skru ned knappen" asap!!

      Slet
  2. Min mor havde en gave kasse i skabet da jeg var barn, jeg elskede at vælge gaver til andre i den. Nogle gange handlede vi til den sammen, det var sjovt. Andre gange så jeg noget jeg ønskede mig og var jeg heldig lå ligne i en kalender pakke til jul.
    håber I havde en god weekend med praktisk og hygge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør livet så meget nemmere med sådan en samling af gaver, og jeg kan også fornemme at pigerne elsker både at vælge blandt de indkøbte gaver, og være med til at "handle stort ind til andre" :)
      Weekenden har været god - men hård, så jeg er vildt træt nu... Håber du havde en skøn weekend! kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...