onsdag den 20. september 2017

Lidt om ord der bliver væk og bliver brugt andensteds...

Indlæggene står ikke ligefrem i kø i den her september. Mine ord er blevet væk - eller ihvertfald brugt i anden sammenhæng:

# jeg kører nu på anden måned med ansøgningsskrivning - imens jeg venter i spænding på svar fra ansøgning 1 skriver jeg lystigt (?) på ansøgning 2. Manner jeg glæder mig til 1. oktober hvor ansøgningen er ude af vores hænder og jeg kan tænke andre tanker end proces, proces og proces og skæve vinkler, der gør vores ansøgning til noget helt særligt

# det genererer et mindre underskud på overskudskontoen, ikke meget men nok til at poderne har luret at det til tider er småt med overskud. Deres gøren og laden kræver også en del ord - opdragelsesmæssige ord må det være. Derfor har vi lavet en liste med alle de ting man gerne må ved bordet (fx have sin mund over tallerkenen, og maden over tallerkenen, og fødderne under bordet) - jeg vil så lade det være op til læseren at gætte hvor mund, mad og fødder kan være uden positiv liste med steder mund, mad og fødder skal være.

# vi samler løse ender i vores evige vandskade føljeton. Længere indlæg kommer, når ordene er der men i stikordsform handler det om beboelsesvogn, nyt køkken, underskrevne kontrakter og tidsplaner. Jeg tænker man hurtigt kan regne ud hvad det hele handler om.

Så sådan er mit liv lige pt. rig på ord alle mulige andre steder end i den virtuelle verden - bær over med mig, jeg vender stært tilbage når jeg genfinder ordene og dermed tiden til indlæggene på bloggis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...