tirsdag den 13. september 2016

Lidt om podernes samtaler i bilen...

Det har ikke været nogen hemmelighed at vi skulle køre en del i weekenden - et rigtigt åh sikke en skøn weekend vi har haft indlæg er på trapperne - og kommer sikkert i morgen - så stay tuned ;)

Ej, men vi kørte jo som sagt langt. Og trutterne klarede turen(e) super-duper-dankeschön godt. De var næsten ikke op at skændes - de så masser af fjernsyn (lille ældre samsung telefon monteret på pap-plade af krea mand (manden min, hvis nogen skulle være i tvivl) i bil, så alle kan se) - og så snakkede de - meget - længe - og udførligt om alt muligt mellem himmel og jord.

Her en lille smagsprøve af en af de bedre samtaler:

Pode 1: må jeg bede om min drikkedunk
Mig: ja, versågod - husk at lukke den når du er færdig, vi skal ikke have mere vand ud i bilen
Pode 1: skal jeg nok, mor.

der drikkes, et split sekund senere:

Pode 2: må jeg bede om min drikkedunk
Mig: ja, versågod - husk at lukke den når du er færdig, vi skal ikke have mere vand ud i bilen
Pode 1: skal jeg nok, mor.

Der drikkes...

Pode 1: du skal huske at drikke meget Pode 2
Pode 2: ja så kan vi holde tissekonkurrence når vi kommer hjem
Pode 1: ja, så tisser du, så tæller jeg og så skal du stoppe med at tisse (hvem der bare havde sådan en god bækkenbund) en - to - tre
Pode 3: ja, så kan vi drikke mens vi tisser og så tisser vi endnu mere
Pode 2: ja, så vi skal fylde drikkedunkene når vi kommer hjem.


...

Jeg elsker den slags fantastiske samtaler når vi kører bil :) og manden og jeg blev enige om ikke at fortælle om at man ikke tisser straks når man drikker noget - de holdt iøvrigt ikke tissekonkurrence da de kom hjem, men blev lidt sure ovder de skulle hjælpe med at tømme bilen, for de ville meget hellere lege... Men leget fik de alligevel, bare lidt senere :)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er simpelthen så morsomt hvad de af og til snakker om - og hvilke konklusioner de kommer til :)

      Slet
  2. Svar
    1. ja præcis - og blot til info - i forgårs blev ovennævnte konkurrence så afholdt i god stil :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...