tirsdag den 12. april 2016

I morgen går turen atter til provinsen

Den faste læser vil vide, at jeg for knap to år siden sagde mit faste job i provinsen op for at skifte pendling over Storebælt ud med et arbejde i nærheden af den idylleriske forstad, et arbejde der kunne nås med kørsel i bil/cykel eller endda på det sidste transportløbe til stationen. Jeg har ikke et sekund savnet de tidlige morgener eller den lange transporttid, jeg savner dog fra tid til anden mine dejlige kollegaer, og mulighederne for at komme på tur og se noget smukt natur.

Billeder fra provinsen

På torsdag drager jeg atter på tur til provinsen, med lyntoget som jeg "plejer" en tur over Storebælt - til møde. Turen vækker minder. På godt og ondt. Men heldigvis har jeg sat mødet til at starte lidt over ni. Så skal jeg ikke så gudsjammerligt tidligt op... jeg skal nok arbejde lidt i toget - og jeg skal hjem og hente børn. Ligesom setuppet har været for de her to år siden.

Storebælt
Så på en måde glæder jeg mig, men mest af alt er jeg glad for at det bare lige er et par gange eller fem, jeg skal til provinsen, og at de faste ture - er en saga blot. #taknemmelighed



Arbejde eller fritid i toget... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...