søndag den 1. november 2015

I november vil jeg...

November plejer at være en måned der trækker hårde væksler på overskud og sager. For i november tager mørket virkelig fat - det går kun en vej og der er endnu langt til den 22 december hvor dagene endelig vender igen. 

Fik jeg sagt at november ikke er min yndlings måned?!? 

Så derfor er det ekstra vigtigt for mig at nyde det lys der er og bevæge mig og gøre ting jeg bliver glad af: Så i november vil jeg... 
- nyde solskinstimerne der forhåbentlig alligevel kommer 
- tage ud at løbe hen over frokost så jeg får bevæget mig i døgnets lyse timer. 
- tage farten ud af arbejdsdagen og nyde den første måned med 32t/ugen YAY!!! 
- strikke Storemusens ønskesweater færdig 
- læse lidt gode bøger 
- nyde weekenderne med min dejlige lille familie. 
- måske få lidt mere styr på vores boligsituation
- spise mindre sukker og mere sundt. 

I oktober var der en masse gode ting på tapetet. Så det blev den måned jeg havde ønsket mig :) Vi holdt en dejlig ferie og brugte nogle dage nede i det Sønderjyske sammen med min mor mens min far var å jaut på den anden side af sundet (Sverige that is) - vi fik udhulet et dejligt græskar - men det holdt ik så længe i år - så det har allerede forladt martriklen igen :( jeg fik startet på Storemusens trøje men blev langt fra færdig. Sådan kan det få når man strikker mønsterstrik - ting (mønsterstrik) tager lidt længere tid end jeg er vandt til men flot det blir den. Jeg trak i nødbremsen på arbejde og kommer lige så stille og roligt ned i gear igen og med i et arbejdstempo som er mere til at holde til. EU projektet blev afleveret. Nogenlunde til tiden - og jeg nyder weekenderne. Og aftenerne. og forsøger at komme i seng til ordentlig tid. Der er stadig lidt at arbejde med på det punkt - men det er også OK med mig ;) 

Så nu kan november bare komme an- må du byde på mange solskinstimer og meget lidt 50 afskygninger af grålige nuancer. For det trænger jeg ik liiiige til. Må din november bli god ved dig :) over and out herfra :) 

2 kommentarer:

  1. Er du fast gået ned på 32 timer/uge? Håber det bliver godt for dig. Det er dejligt med liiiiidt mere luft i hverdagen. God november til jer

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er indtil videre en fast aftale. Kan allerede mærke at det giver mere luft - især på tanke siden :) så det bliver godt - jeg ved det :) God november til jer også!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...