torsdag den 28. november 2013

Når nogen bliver ringet hjem

Ikke fra børnehaven men af manden kl 6.15 i morges. Så står det skidt til.

I nat havde jeg valgt at blive på arbejde, for jeg havde et møde der sluttede sent og skulle egentlig have undervist tidligt i dag. Men så langt kom det ikke, for manden ringede til mig og bad mig smerteforpint om at komme hjem. Nu!! 
Nyt værelse plejer at have nr26 (hvor der så også er trådløst net) Må ønske værelse nr. 26 næste gang...

Så må der tænkes kreativt - for pigerne skulle jo i børneren og hvad gør man så lige når ens bedsteforældre er langt væk og mor er på arbejde. Jamen så ringer man til verdens bedste barnepige. Der siger det er ikke noget problem - je kører op til jer men storemusen skal lige i tøjet og så tager jeg mig af de to små. Så pigerne kom i børneren... Alt imens jeg sidder i toget på vej hjem og er monster bekymret over mandens ve og vel - og om pigerne klarer sig. #Fårk manner den kombi kan ikke anbefales.  Så er der virkelig langt mellem idyllerisk forstadsby og provinsen - så langt at man nærmest ikke kan bære det. 

Så jeg nåede hjem og samlede manden op hos lægen og kørte ham til Herlev hospital - for som vores egen læge sagde - så er du i de i systemet, for du har det jo ikke godt. Så nu sidder jeg og venter - lidt sammen med manden - lidt alene - og venter på at få at vide om det virkelig var/er nytesten staklen har. 
Venter lige på manden...

Så når jeg henter pigerne i eftermiddag skal der hygges lidt ekstra om dem - vo skal nok bruge lidt tid på at snakke med storemusen om hvad der skete. Så den lander ordentlig - for U vores yndlingspædagog sagde to ting: Nårgh så er det derfor storemusen var lidt fortumlet da hun mødte i børneren i morges og næste gang ringer i til børneren kl 7 vi kan også hjælpe når der sker noget, ik?! 

Fik jeg sagt vi har 1) en fantstisk barnepige som vi køber en tak for hjælpen gave til - og 2) vores børnehave er lige så fantastisk?!

Hov Tlf uploadede ikke. Status er nu stor hygge m pigerne i eftermiddag snak og leg masser af krammere og snak om hvad der skete i morges... Og så Tada: julehygge. Lidt mor datter tid. Som hyggeligt indslag og afslutning på en lidt (?) usædvanlig dag!! 
Verdens dejligste storemus - der lærte et nyt ord #bekymretforfar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...