torsdag den 20. juni 2013

På tur, del #2

Der var åbenbart noget galt m telefonen i går for det med at uploade billeder var vidst ik rigti noget den kunne li i sommer varmen igår. Så billederne fra indlægget idag er fra igår  og det her er tadaaa billederne fra i dag :) jeg er top heldig synes jeg, jeg har virkelig skudt papegøjen med det arbejde - tænk at kunne tage på tur tre dage i sommervarme, bare ben, m solbriller osv og så få penge for det ;) jeg ER heldig!! Her har vi set en masse orkideer... 

Noget flot natur mellem Ringe og Svendborg - området hedder rødme svinehaver og hvis man har lyst til at se noget af det har Naturstyrelsen lavet stier gennem området. Her lidt af det vi så idag: 


Anyways - jeg har igen igen set masser af planter mens manden klarer ærterne derhjemme. Det er fedt det kan lade sig gøre og det sætter jeg stor pris på :) så nu (i skrivende stund) sidder jeg i et køligt tog på vej hen over Storebælt - der er vildt diset (servicemeddelelse) og Vil lige om lidt læse lidt bog :) 

Her er endnu en orkide: 

I morgen er sidste dag på tur der skal vi se Helnæs. Også på Sydfyn men mere i retning Fåborg og så'n. 

Jeg kan kun sige det igen - jeg er på rette hylde :) god torsdag derude 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...