tirsdag den 9. oktober 2012

Sommerhushygge del 2 eller søskendekærlighed

Vi nåede lige at komme lidt ud i sandkassen inden det startede med at ruske og regne uden for. Det er virkelig blevet efterår, dejlig frisk efterårsluft, men også vandret regn og blade det flyver på tværs af alt.

Inden for blev der malet efter alle kunstens regler. Ida og Matilde har lige opdaget farverne, og Karoline deler glædeligt ud af sine farver, sin erfaring og ikke mindst sin søskendekærlighed  - flere gange i løbet af idag er hun gået hen til de to babyer (som hun kalder dem) og krammer og kysser dem imens hun siger - åh jeg elsker bare mine babyer... Selvom jeg engang imellem er ved at brække mig over børn og alt det arbejde der er med de tre starutter, så smelter jeg i øjeblikke som disse og sys det er al arbejde værd!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...